FAQ til app
1. Hvad er formålet med app’en?
App’en måler og vurderer kvaliteten af mødet mellem sagsbehandlere og borgere i realtid for at sikre, at mødet har en positiv effekt.
2. Hvem kan bruge app’en?
App’en er designet til kommuner, sagsbehandlere og organisationer, der ønsker at vide, om det de gør, skaber værdi for borgerne.
3. Hvordan fungerer app’en?
App’en stiller tre specifikke spørgsmål til brugeren, som besvares i realtid for at vurdere mødet. Resultaterne bliver analyseret og præsenteret i en brugervenlig oversigt.
4. Er der nogle omkostninger forbundet med app’en?
Ja, for at bruge app’en, skal du have en licens. Du kan se mere om, hvad det kræver på hjemmesiden.
5. Er mine data sikre?
Ja, app’en overholder alle gældende databeskyttelseslove, og dine oplysninger vil bliver behandlet fortroligt.
6. Kan jeg få support, hvis jeg har problemer med app’en?
Ja, du kan kontakte vores supportteam via mail på support@relation.dk for hjælp og assistance.
7. Hvordan kan jeg give feedback om app’en?
Vi værdsætter din feedback! Du kan sende dine kommentarer og forslag til info@relation.dk.
8. Hvordan sletter jeg min profil?
Hvis du ønsker at slette din profil, kan du gøre det direkte i appen. Følg disse trin:
- Åbn appen og log ind på din profil.
- Gå til Min profil.
- Vælg Slet profil.
Kontakt support
Hvis du oplever problemer, kan du kontakte vores supportteam på support@relation.dk